tmac

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
tmac

Mac community


2 posters

    MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone

    avatar
    ubuntu
    Super Saiyan 2
    Super Saiyan 2


    Posts : 640
    Join date : 2008-10-30

    MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone Empty MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone

    Post by ubuntu Mon Nov 03, 2008 4:31 pm

    http://www.macrumors.com/iphone/2008/11/03/mobilefiles-offers-mobilemes-idisk-access-from-iphone/

    MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone 130255-258237_3

    A new free application called MobileFiles offers MobileMe customers access to their iDisk files from their iPhone. Features include:

    - Access files stored remotely on your iDisk folder (separate MobileMe account required)
    - View files on your iPhone or iPod Touch in landscape or portrait with pan and zoom
    - Download from multiple iDisk accounts or friends’ shared public iDisk folders
    - Store downloaded files on your iPhone or iPod Touch for faster offline viewing or listening
    - Manage your files with our built-in Filemanager for convenient file organization

    MobileFiles supports the same standard filetypes supported in Apple's Mail client. This includes Microsoft Word, Excel and PowerPoint as well as PDF and image files.
    avatar
    ubuntu
    Super Saiyan 2
    Super Saiyan 2


    Posts : 640
    Join date : 2008-10-30

    MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone Empty Re: MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone

    Post by ubuntu Mon Nov 03, 2008 4:31 pm

    vista
    vista
    Saiyan


    Posts : 100
    Join date : 2008-11-03

    MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone Empty Re: MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone

    Post by vista Mon Nov 03, 2008 5:20 pm

    nothing you can't do in windows mobile

    Sponsored content


    MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone Empty Re: MobileFiles Offers MobileMe's iDisk Access from iPhone

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Mar 29, 2024 3:53 am